BARISAN PENDIDIK SK TANSAU

BARISAN PENDIDIK SK TANSAU
BARISAN PENDIDIK SK TANSAU 2010

Wednesday, May 27, 2009

EDUCATION COLLOQUIUM COMMONWEALTH EDUCATION GOOD PRACTICE AWARDS 2009







Tahniah kepada Sabah State Education Department kerana telah terpilih dalam penganugerahan Commonwealth Education Good Practice Awards 2009 yang diadakan khusus bagi mengikhtiraf amalan-amalan pendidikan yang terbaik dan yang berpotensi dalam kalangan negara-negara Komenwel. Sebanyak 9 projek dari kalangan 7 buah negara Komenwel telah berjaya ke pusingan akhir Commonwealth Education Good Practice Awards 2009. Antaranya adalah dari BOTSWANA, INDIA, MAURITIUS, PAKISTAN, UGANDA, UNITED KINGDOM dan MALAYSIA. Bangganya negara kita telah berjaya mendapat 3 projek untuk dalam peringkat akhir ini iaitu projek SK Ulu Labai, Sarawak, Ba Kelalan Primary School Sarawak dan juga Jabatan Pendidikan Sabah dalam projek yang diusahakan oleh SK. Mutiara, SK. St. Anges dan juga SK. Tansau.
Projek dari SK Tansau adalah dari projek Inovasi Bahasa Inggeris yang bertajuk 'WORLD OF STORIES' yang dikendalikan oleh Panitia Bahasa Inggeris. Antara yang terlibat adalah Pn. Anisah Abdul Samad, Pn. Suzana Cosmas dan Pn. Dk. Ratnazurainie dan tidak ketinggalan jasa baik dan sokongan dari Puan Jehan Abdullah.
Pertandingan akhir ini akan diadakan di Institut Aminuddin Baki di Genting Highlands pada 11 - 12 Jun 2009. Tahniah dan Semoga berjaya!!!

No comments:

Post a Comment

EMAS IN CAMP